ח"כ טיבי: "הממשלה הזו גרועה מהממשלה הגרועה שקדמה לה"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ טיבי: "הממשלה הזו גרועה מהממשלה הגרועה שקדמה לה"

ח"כ אחמד טיבי במהדורה המרכזית: "אנחנו אופוזיציה לממשלה הזו ומבחינת הנושאים החשובים היא יותר ימנית מקודמתה. יש פחות ופחות תמיכה בממשלה הזו בציבור הערבי. התקציבים לא אמורים להיות תלויים בהישארות רע"מ בממשלה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לשאלה את מי הם מעדיפים בראשות הממשלה. "המצב הוא לא בנט או נתניהו", השיב טיבי. "אני לא שבוי בין שני האישים הללו. מה שחשוב לי זו מדיניות. לפי הנושאים שחשובים לציבור הערבי – הממשלה הזו יותר גרועה מהממשלה הגרועה שקדמה לה".

"רק בנושא המאבק בפשיעה היא ממשלה טובה יותר", הבהיר טיבי "אבל בסופו של דבר אנחנו אופוזיציה לממשלה הזו ומבחינת הנושאים החשובים היא יותר ימנית מקודמתה. יש פחות ופחות תמיכה בממשלה הזו בציבור הערבי. אני חושב שאם תשאל את הציבור הערבי יהיו יותר מקטרגים מאשר תומכים בממשלה".

לדברי טיבי "החברה הערבית בוודאי צריכה תקציבים ותשתיות, אבל זה לא אמור לבוא על חשבון דברים אחרים ולא אמור להיות מותנה בהישארות בממשלה. מישהו יכול לומר לתושבי חדרה שאם לא יהיו בממשלה לא יהיו להם תשתיות ותקציבים? זו גישה פטרנליסטית ומתנשאת ויש בה מידה רבה של גזענות".

טיבי התייחס לסערה סביב דרישתה של ח"כ זועבי בעניין הכפרים איקרית ובירעם: "התיאור זכות השיבה הוא לא נכון בהקשר הזה. אין קדנציה שהח"כים הערבים לא הציפו את נושא שני הכפרים הללו ובצדק".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    עלית על זה ,גאון genies